Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het met u op te lossen. Bovendien is een klacht voor ons een kans om de zorg te verbeteren. We hopen dat u op het spreekuur komt. Neem eventueel iemand mee, die u kan steunen. U kunt uw klacht ook op papier zetten, of gebruik maken van het klachtenformulier elders op deze website. Onze klachtencoördinator probeert uw klacht binnen 2 weken in behandeling te nemen.
U kunt meer informatie vinden op https://www.thuisarts.nl/klachten-over-huisarts
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.